tel-icon

גלובוס העולם שלנו

מחיר: 288
+
-

גלובוס דינוזאורים

מחיר: 288
+
-

גלובוס מאדים

מחיר: 288
+
-

פלוגו משחקי חשיבה

מחיר: 288
+
-

אנחנו נדאג להתאים לכם בדיוק מה שאתם צריכים

מעונינים במוצר זה? השאירו פרטים

    מרחב הלמידה של תיכון נעמ"ת בנצרת

    post-img

    מרחב הלמידה של בי"ס נעמת בנצרת הינו סביבה חדשנית ומעוררת השראה המיועדת לתלמידי תיכון. מטרתו העיקרית היא להעצים את התלמידים לחלום ולחזות עתיד טוב לעצמם. כשהם עולים במדרגות של מרחב הלמידה, הם מעודדים לחשוב על עתידם בטווח הקצר (שנה), בטווח הבינוני (חמש שנים) ובטווח הארוך (עשר שנים). הגירוי הוויזואלי מייצר מחשבה ועוזר להם לדמיין את מטרותיהם ושאיפותיהם.

    מרחב הלמידה משלב מגוון טכנולוגיות מתקדמות להעצמת החוויה החינוכית. טכנולוגיות של מציאות מדומה ומציאות רבודה מזמנות למידה סוחפת ואינטראקטיבית. התלמידים יכולים לחקור סביבות וירטואליות, לעורר לחיים מושגים מופשטים ולהשיג הבנה מעמיקה יותר של נושאים מורכבים באמצעות טכנולוגיות למידה שונות. כך למשל, קוביית תלת מימד ייחודית מאפשרת הדמיה של אובייקטים ותופעות טבע, באופן שהתלמידים יוכלו להבין מושגים מורכבים בצורה מוחשית ומרתקת.

    מאפיין ייחודי נוסף של מרחב הלמידה האמור הוא השימוש בספרי לימוד אינטראקטיביים המתעוררים לחיים. הספרים מאפשרים להציג תוכן בדרכים דינמיות ואינטראקטיביות, מושכים את תשומת הלב של התלמידים והופכים את הלמידה למרגשת וסוחפת יותר.

    העיצוב הכולל של מרחב הלמידה בהשראת צבע הלוגו של נעמת, הצבע הסגול, המעורר אינטואיציה ויצירתיות ומשרה רוגע. המרחב מגלם את מושג התנועה, מעודד את התלמידים למצוא את מקום הלמידה המועדף עליהם ולהביע את דעתם העצמאית. הסביבה מעוצבת באופן המעורר סקרנות ומעודד את התלמידים לטפח מיומנויות חשיבה ביקורתיות, לעורר אותם לחקור, להטיל ספק ולפתח צמא לידע.

    מרחב הלמידה של בי"ס נעמת נצרת, הוא מסגרת חינוכית תוססת ושוקקת, שמטרתה להעצים את תלמידי חטיבת הביניים, להקנות להם את הכלים, הטכנולוגיות והסביבה הדרושים לחזות את עתידם ולפתח אהבה ללמידה שתלווה אותם במהלך הלימודים.

    מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא:

    מרחב למידה חדשני בחטיבת ביניים רבין, קרית ים

    מרחב הלמידה החדשני בבית ספר רבין בקריית ים, הוא חלל...

    למידע נוסף
    מרחב הלמידה החדשני בבית ספר יסודי ב' - ע"ש סאמי עבד אלסאלם, בנחף

    כשנכנסים למבואה הראשית של בית הספר היסודי ב' בנחף, מתקבל...

    למידע נוסף
    מרחב הלמידה החדשני של חטיבת הביניים אורט רבין למדעים ואומנויות נהריה

    מרחב הלמידה החדשני של חטיבת הביניים אורט רבין למדעים ואומנויות...

    למידע נוסף
    מרחב למידה – מרכז דמיון יזמות טכנולוגי – מתנ"ס קצרין

    מרכז הדמיון והיזמות הטכנולוגי במתנ"ס קצרין, הוא מרחב למידה ייחודי...

    למידע נוסף