tel-icon

גלובוס העולם שלנו

מחיר: 288
+
-

גלובוס דינוזאורים

מחיר: 288
+
-

גלובוס מאדים

מחיר: 288
+
-

פלוגו משחקי חשיבה

מחיר: 288
+
-

אנחנו נדאג להתאים לכם בדיוק מה שאתם צריכים

מעונינים במוצר זה? השאירו פרטים

    מרחב הלמידה החדשני של חטיבת הביניים אורט רבין למדעים ואומנויות נהריה

    post-img

    מרחב הלמידה החדשני של חטיבת הביניים אורט רבין למדעים ואומנויות בנהריה, משלב את הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום החינוך. התלמידים חווים תהליכי למידה מרתקים, מפתחים מיומנויות של שיתוף פעולה, חקר ועבודה בצוות ויוצאים למסע של למידה סוחפת. מרחב הלמידה החדש מספק סביבה דינמית ומרתקת המציעה חוויות מעוררות השראה ודמיון לכל תלמיד.

    המטרה העיקרית מאחורי יצירת המרחב הזה הייתה לספק אווירה של למידה חווייתית, שיתופית ומשמעותית. אנו מאמינים שעל ידי שילוב טכנולוגיות חדשניות, סידורי ישיבה גמישים ואלמנטים מותאמים אישית, נוכל לטפח תחושת מסוגלות, חשיבה מסדר גבוה, מעורבות וסקרנות בקרב התלמידים שלנו.

    אחת הטכנולוגיות המדהימות שיש במרחב היא השימוש במשקפי תלת מימד ואמצעים טכנולוגיים של מציאות מדומה ורבודה. בעזרת כלים אלו התלמידים יכולים להיחשף לתכנים מסקרנים מכל תחומי הדעת, לחקור תרבויות עתיקות ולחקור תופעות מדעיות בצורה חווייתית ומקורית.

    מרחב הלמידה שלנו מאפשר גם למידה שיתופית ועבודה קבוצתית. הפינות השונות במרחב מאפשרות לתלמידים צורה למידה גמישה וחברתית, לחלוק רעיונות, לפתח פרויקטים משותפים וללמוד באופן אינטראקטיבי ומעשיר.

    התיבות השקופות מאפשרות לכל תלמיד להביע את קולו האישי על ידי הכנסת מסרים לתוכן. פינות הישיבה מעוצבות באופן נעים ומזמין, כאשר השולחנות המודולריים יכולים להפוך לצורות שונות ("נחש", עיגול, ירח), תוך התאמה לפעילויות והעדפות למידה שונות.

    בחירת הצבעים במרחב היא מונוכרומטית, ומשלבת גוונים של כחול, צהוב ולבן. צבעים מודרניים אלו מקדמים תחושת רוגע והשראה, יוצרים סביבה מתאימה ללמידה ממוקדת ויצירתית. מה שמוסיף לאווירה, הוא קיר מעוטר באיורים גרפיים בהשראת עולם הקומיקס של בני הנוער. הקיר הייחודי מעורר אנרגיה ויצירתיות בקרב התלמידים.

    בחטיבת הביניים אורט בנהריה, מרחב הלמידה החדשני הוא לא רק מסגרת פיזית, אלא שער לאפשרויות אינסופיות, שבו החינוך הופך למסע מרגש ומשנה חיים עבור כל תלמיד.

    מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא:

    غلوب الكرة الأرضية

    غلوب الكرة الأرضية ليست كرة أرضية عادية، إنها باب لاستكشاف...

    למידע נוסף
    מרחב למידה חדשני בחטיבת ביניים רבין, קרית ים

    מרחב הלמידה החדשני בבית ספר רבין בקריית ים, הוא חלל...

    למידע נוסף
    מרחב הלמידה של תיכון נעמ"ת בנצרת

    מרחב הלמידה של בי"ס נעמת בנצרת הינו סביבה חדשנית ומעוררת...

    למידע נוסף
    מרחב הלמידה החדשני בבית ספר יסודי ב' - ע"ש סאמי עבד אלסאלם, בנחף

    כשנכנסים למבואה הראשית של בית הספר היסודי ב' בנחף, מתקבל...

    למידע נוסף