tel-icon

גלובוס העולם שלנו

מחיר: 288
+
-

גלובוס דינוזאורים

מחיר: 288
+
-

גלובוס מאדים

מחיר: 288
+
-

פלוגו משחקי חשיבה

מחיר: 288
+
-

אנחנו נדאג להתאים לכם בדיוק מה שאתם צריכים

מעונינים במוצר זה? השאירו פרטים

    מרחב הלמידה החדשני בבית ספר יסודי ב' – ע"ש סאמי עבד אלסאלם, בנחף

    post-img

    כשנכנסים למבואה הראשית של בית הספר היסודי ב' בנחף, מתקבל מרחב למידה חדשני המשרה אווירה של טבע קסום, הדומה לגן עדן של ממש. המרחב משלב בצורה מלאה את פלאי הטכנולוגיה עם החופש והתנועה השוררת בעולם הטבע. הצבע הירוק הדומיננטי שוטף את הסביבה, וממש "משגר" אותנו אל יערות הגשם שופעי החיים. העמודים העוטפים את המבואה מעוטרים בעלים מוריקים ויוצרים תחושה של יציאה להרפתקה ייחודית.

    במוקד המרחב ממוקם ספסל עץ מעגלי, שחלקיו נפרדים ומודולריים, וכך ניתן לשנות את צורת הישיבה בהתאמה לתוכן הנלמד. כל פינת ישיבה במרחב תוכננה בקפידה כדי להכיל זוגות או קבוצות של תלמידים, ולספק להם חלל ייעודי לחקור וללמוד בהנאה. הקימורים העדינים והמשטחים החלקים של הספסלים מהדהדים את הצורות האורגניות המצויות בטבע, ומציעים תחושת נוחות והרמוניה.

    בפינות הלמידה הללו, טכנולוגיות מתקדמות המותאמות לתחומי הדעת, הגיל והעניין של הלומדים. כלי מציאות רבודה ומציאות מדומה מאפשרים להם לחרוג מהגבולות הפיזיים של הכיתה, לצלול לתוך חוויות חינוכיות סוחפות שמעבירות אותם לארצות רחוקות או עמוק לתוך מסתורי עולם הטבע. השילוב של מציאות רבודה מפיח חיים בספרים המוצגים, הופך אותם לפלאים אינטראקטיביים שקופצים מהדפים, שובה את דמיונם של התלמידים ומטפח אהבה לתחומי דעת שונים.

    משחקי לימוד אנגלית ומתמטיקה, שנוצרו במיוחד כדי להעסיק מוחות צעירים, מספקים גישה אינטואיטיבית ופתוחה לחינוך. באמצעות חקירה משחקית, התלמידים מעודדים לפתור בעיות, לחשוב בצורה ביקורתית ולפתח הבנה עמוקה של נושאים בסיסיים אלה. המשחקים משלבים בצורה חלקה חינוך ובידור, מושכים את תשומת הלב של התלמידים תוך הבטחה שהלמידה תישאר חוויה מהנה ומעשירה.

    בפינה אחת של החלל, ישנו מסך ובו ניתן לצפות באמצעות משקפי VR, המזמינים את התלמידים לחקור מחוזות תלת מימדיים. משקפיים אלו מציעים שער למימד חדש של למידה, שבו מושגים מתעוררים לחיים עם עומק וריאליזם. התלמידים יכולים לתמרן אובייקטים וירטואליים, לבחון פרטים מורכבים ולהשיג הבנה מעמיקה יותר של מושגים מופשטים שבעבר היו מוגבלים לספרי לימוד דו-מימדיים.

    המטרה של מרחב למידה חדשני זה היא לעורר חוויה חינוכית טרנספורמטיבית, כזו המשקפת את הטבע החופשי והפתוח של העולם הסובב אותנו. על ידי חשיפה והתנסות של התלמידים לפעילויות של טכנולוגיה וטבע, בית הספר מטפח תחושת פליאה וסקרנות, ומעודד את התלמידים לחקור, ליצור וללמוד באופן אינטואיטיבי. בתוך מרחב קסום זה, ילדים יוצאים למסע של גילוי, מונחים על ידי כוחותיה הקסומים של הטכנולוגיה והפלאים האינסופיים של עולם הטבע.

    מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא:

    מרחב למידה חדשני בחטיבת ביניים רבין, קרית ים

    מרחב הלמידה החדשני בבית ספר רבין בקריית ים, הוא חלל...

    למידע נוסף
    מרחב הלמידה של תיכון נעמ"ת בנצרת

    מרחב הלמידה של בי"ס נעמת בנצרת הינו סביבה חדשנית ומעוררת...

    למידע נוסף
    מרחב הלמידה החדשני של חטיבת הביניים אורט רבין למדעים ואומנויות נהריה

    מרחב הלמידה החדשני של חטיבת הביניים אורט רבין למדעים ואומנויות...

    למידע נוסף
    מרחב למידה – מרכז דמיון יזמות טכנולוגי – מתנ"ס קצרין

    מרכז הדמיון והיזמות הטכנולוגי במתנ"ס קצרין, הוא מרחב למידה ייחודי...

    למידע נוסף